piątek, 20 marca 2015

Wiosenne i wielkanocne akwarelowe grafiki do pobrania


 

Free watercolor spring and Easter graphics, printables and social icones :)

 

Walcząc z szablonem mojego bloga i szukając rozmaitych inspiracji wpadłam na pomysł zrobienia czegoś zupełnie dla mnie nowego. Postanowiłam samodzielnie przygotować grafiki i ikonki społecznościowe, które można wykorzystać na blogu i nie tylko. Nie umiem ocenić na ile udane są efekty mojej pracy, bo w sprawach grafiki komputerowej czuję się zupełną nogą. Mam nadzieję, że pliki, które przygotowałam na coś się Wam przydadzą.


 Niektóre są bardziej udane, inne mniej. Dumna jestem ze swoich ikonek społecznościowych :) Podobają mi się też króliczki. Być może znajdziecie dla siebie coś interesującego.  Pozostawiam Wam też do wykorzystania różne "nieobrobione" plamy farby, na tle których, z użyciem białej czcionki możecie stworzyć własne napisy. Jeśli niektóre grafiki wydają się Wam zbyt jasne (wina skanera, który trochę przekłamał kolory) - możecie je łatwo przyciemnić w każdym programie graficznym.

Zamieszczam obrazy w dość dużej rozdzielczości. Możecie wykorzystać je tak, jak tylko Wam fantazja podpowiada - przycinać, przerabiać, zmieniać kolory, łączyć w kompozycje. Można wykorzystać je dla stworzenia wiosenno - wielkanocnej oprawy Waszego bloga, sklepu internetowego czy strony. Możecie spróbować stworzyć na ich podstawie bannery, etykietki, ozdobniki itp. Można też zrobić z nich wiosenne plakaty do wydrukowania, pocztówki czy etykietki na świąteczny stół. Pozostawiam Wam pełną dowolność :)


Proszę tylko, żeby tych grafik nie sprzedawać (gdyby coś takiego w ogóle komuś mogło przyjść do głowy:)

Wszystkie obrazy mają transparentne tło, jednak najlepiej prezentują się na tle bieli. Żeby wykorzystać poszczególne obrazki należy je najpierw wyciąć (ja używam darmowego programu GIMP - do pobrania np. TUTAJ).

Ciekawa jestem bardzo czy takie coś Wam się podoba. Uważacie, że to może być przydatne? Mam jeszcze dużo pomysłów na tego typu grafiki, w różnych stylach. Jeśli uważacie, że to fajny pomysł to chętnie jeszcze coś dla Was przygotuję :)


Aby pobrać grafiki należy kliknąć lewym klawiszem myszy na obrazy zamieszczone poniżej i wybrać polecenie "zapisz obraz jako...".




JEŚLI WAM SIĘ SPODOBAŁY - WPADAJCIE CZĘŚCIEJ! MAM W PLANIE USZYKOWAĆ JESZCZE DLA WAS COŚ FAJNEGO :)

Agnieszka

P.S. Niestety zorientowałam się, że blogger nie wrzuca obrazów w ich pełnej rozdzielczości (są naprawdę potężne). Czy wiecie gdzie mogłabym je umieścić, żeby umożliwić Wam pobieranie ich w pełnym rozmiarze? O ile w ogóle jest taka konieczność...bo może takie są wystarczające? No nie znam się za cholerę :)

51 komentarzy:

  1. Cudowne są. I piszę to całkiem szczerze. Niepowtarzalne. Oryginalne. W dodatku kolory doskonale dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jestem mocno pod wrażeniem. Są piękne!
    Może na Dropbox?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, chyba to byłby dobry pomysł. Albo po prostu powinnam je podzielić - zamiast 3 pliki, zrobić 10 i pewnie też byłoby dobrze :) Ale nie od razu na to wpadłam hihi!

      Usuń
  3. Agnieszko,świetne grafiki. Zajce malowane??
    Dogodnym rozwiązaniem, z uwagi iż korzystasz z bloggera,jest skorzystanie z DYSKu google. Wrzuć sobie w folderze wybrane grafiki,zrób go dostępnym a następnie podlinkuj w poście. Lub wspomniany dropbox ale bezpłatny ma ograniczenia i za jakiś czas(po dodaniu większej ilości grafik w dużej rozdzielczości) każe Ci płacić za konto większe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak - wszystko malowane "analogowo" i potem trochę przerobione. To taka pierwsza próba, trochę na szybko... następnym razem postaram się coś staranniej przygotować. Myślę, że fekty mogą być fajne. O dysku Google nie pomyślałam! Dzięki :)

      Usuń
  4. Śliczne i grafiki i ikonki! :) Akurat, jak dla mnie na czasie, bo poszukiwałam ostatnio ikonek i te, które mam nie do końca mi się podobają, czekam na więcej propozycji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno jeszcze coś naprodukuję. Cieszyłabym się gdyby jakieś z moich "prac" mogły się komuś przydać. Jeśli masz jakieś konkretne potrzeby - kolory, tematy itp - daj znać, może uda mi się je wziąć pod uwagę przy następnych "projektach"

      Usuń
  5. Zające cudne. Ostatnio mam jakiegoś bzika na punkcie królików/
    zajęcy. To chyba przez tę Wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planuję te zajce wykorzystać do etykietek na stół wielkanocny. Miło mi, że i Tobie się spodobały :)

      Usuń
  6. Piękne grafiki! Masz talent!!! Fantastyczne zmiany na blogu!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Katarynko! Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  7. Sliczne! Ty masz talent! bardzo podobaja mi się te ikonki. *zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dzięki :) Te ikonki to moja duma normalnie :)

      Usuń
  8. Widzę, że świetnie sobie radzisz z grafiką :-) ikonki społecznościowe bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliczki są szczególnie urocze.Kropka w kropkę jak moja córeczka. Pzdr. tata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tatuś :) No ale, że ja urocza?! Taka zołza?! :)

      Usuń
  10. Króliki/zające są super! :D Szczególnie te niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie, że do mnie wpadłaś :)

      Usuń
  11. Ale z Ciebie zdolniacha jest! Mi najbardziej podobają się króliczki oraz piórko. Tez ostatnio sporo grzebię przy wyglądzie mojego bloga. Przedwczoraj zafundowałam mu wiosenny lifting:). A niech też chłopak coś od życia ma;). Bardzo mi się też podoba, ale nie mogę rozgryźć jak to zrobić, jak dajesz na zdjęciu tytuł posta na zamglonym tle. Jak dla mnie - rewelacja:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ania - u Ciebie na blogu super zmiany :) A to zamglone tło, to w sumie prościzna (o ile chodzi Ci o to, o czym myślę). Edytuję zdjęcie w online'owym programie picmonkey.com, tam z dostępnych kształtów, które można nanieść na zdjęcie wybieram prostokąt - zmieniam jego kolor na biały i zwiększam jego przezroczystość. I to jest moje tło dla napisu. Potem podaję napis. I tyle. Gdyby coś było dla Ciebie niejasne daj znać na maila - to wytłumaczę Ci dokładniej :)

      Usuń
  12. No nie chce mi się wierzyć, że jesteś laikiem :). Kochana są świetne!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. :D wyszczerzam się w wirtualnym uśmiechu

      Usuń
  14. Piękny kolory, bardzo przyjemne dla oka! Poproszę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś przepięknego!!! Będę miała do Ciebie mały interes chyba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie, brzmi interesująco! Jak coś - dawaj znać na maila! Pozdrówki :)

      Usuń
  16. A ja lubie Twoje "fistaszki" i ciesze sie na powitanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - wczoraj ta wiosna nieźle nas powitała! Po popołudniowym spacerze wróciłam do domu wyglądałam jak wielka ponura śnieżna zaspa :) Całe szczęście to chyba tylko chwilowe załamanie!

      Usuń
  17. aaaa to Ty takie rzeczy robisz?! czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię to dużo powiedziane :) Zrobiłam raz - ale wygląda na to, że będę robić więcej :)

      Usuń
    2. ale ja bym nie wiedziała jak się do tego zabrać, więc wiesz... :P

      Usuń
  18. Aga, sory za język, ale te ikonki są zajeeeebissstteeeee!!!!!
    Magda Chołyst trzyma za Ciebie kciuki Ty zdolna, piękna bestio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, no i Ty do mnie zajrzałaś :) fajnie, dzięki! Uściski

      Usuń
  19. Świetne ikonki, na pewno przydadzą się wielu osobom :) Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapraszam częściej - wygląda na to, że będą jeszcze inne.

      Usuń
  20. Są po prostu boskie. Chyba jak się wreszcie wezmę za swojego bloga to zgłoszę się do ciebie po pomoc.
    No nie mogę się napatrzeć na te cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie - dawaj znać jak coś :) Jestem chętna na każdy challenge!

      Usuń
  21. Oho, oho, oho! A ładnie to tak talenta ukrywać Aga?
    Bardzo proszę o więcej takiego artyzmu i jakiś przycisk: lubię to! :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne :) :) :) Już myślę, jak je na swoim blogu wykorzystać :)
    Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się bardzo, że Ci się spodobały :)

      Usuń
  23. Wow maskara, kopara opada :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow maskara, kopara opada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) bo mam nadzieję, że to taka "pozytywna" masakra hehe

      Usuń