sobota, 14 marca 2015

W negliżu i w pelerynce. Czyli coście chciały to macie :)

Po tym, jak opublikowałam poprzedni post, autorstwa Towarzysza S. (znanego też w niektórych kręgach jako Salto Mortale) pojawiły się pewne głosy - w komentarzach i na fejsbuku... Były też i wiadomości wysłane na priv. Wytworzyło się całe babskie lobby naciskające na pokazanie Towarzysza Małżonka w negliżu i w supermańskiej pelerynce. 

Przyznam, że chciałam być zazdrosna. Krzywym okiem patrzyłam na te prośby i namowy. Ale co tam, pomyślałam. Trochę dystansu kobieto! Podziel się boskim ciałem swego Męża z bliźnimi:)

I tak oto, w odpowiedzi na część komentarzy, specjalnie dla Was drogie Panie, powstała nowa historyjka obrazkowa.

Enjoy! Miłego weekendu :)



Agnieszka

P.S. A już na początku przyszłego tygodnia (o ile czas pozwoli) będę romansować z innym mężczyzną! A co, nie można?  Będzie sensualno - kulinarnie. Kalmary, chorizo - moc pyszności!

Wpadajcie!

Aga

19 komentarzy:

  1. Dobre:))

    Spodziewałam się zdjęcia nie komiksu, ale naprawdę fajnie to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahhahaaaa no nie mogę! Boskie! hahahaha! Dziecko mi się zaraz obudzi od tego rżenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama bym chciała taką pupkę jędrną mieć;). Boski komiks:))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy, aż ręka świerzbi do zdrowego klapsika :)

      Usuń
  4. super! Bardzo mi się podobają Twoje historyjki
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. :-)) jaka pupcia! Lubię Twoje obrazkowe opowiastki. *zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale to fajnie jak ktoś coś miłego napisze :)

      Usuń
  6. Zabawna historia z boskim ciałem 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawna historia z boskim ciałem 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękować :) Cieszę, się że radość przynosi :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Haha taaak? U Ciebie też takie praktyki? :D

      Usuń
  10. Ale Ty Agnieszko pięknie i zabawnie rysujesz :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń