wtorek, 3 lutego 2015

Czy Ty dziewczyno upadłaś na głowę?! Czyli Aga i blog roku :)


Myślicie pewnie, że straciłam zdrowy ogląd rzeczywistości. Upadłam na głowę. A już z pewnością brakuje mi piątej klepki i dystansu do samej siebie i do tego co robię!

Nieee... to nie tak... Serio :)

No przecież wiem, że nie wygram. Ot, takie pierwsze koty za płoty! Chociaż ten samochód, ten splendor ach ach :) Drżałabym!

Proszę, Nieliczni Moi, wyślijcie smsika. Z sympatii...malutkiej :) Żebym nie była najostatniejsza z ostatnich. Bo choć się z tym liczę, to będzie jednak trochę przykro...

SMS o treści: H11553
Na numer: 7122
Koszt SMS-a  to 1,23 zł. Pieniądze zebrane z głosowania będą przekazane na Fundację Dzieci Niczyje.

Dziękuję!

Agnieszka

8 komentarzy:

  1. Można z zagranicy? Dowiedz się! :) P.S. pisane z porodówki, Mila już z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można z zagranicy? Dowiedz się! :) P.S. pisane z porodówki, Mila już z nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, na porodówce leży i komentuje mojego bloga! To się nazywa przyjaciółka :) Gratulować i ściskać będę na privie. A o esy z zagranicy się dowiem :)

      Usuń
  3. Nie upadłaś na głowę, w ogóle :). ja też biorę udział w konkursie, przecież to element blogowania... Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyzwanie! Zagłosuję :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Hurra! Juppi :) To jakiś głosik już mam. Uściski!

      Usuń