sobota, 10 stycznia 2015

Wyniki noworocznego Candy. Kolczyki jadą dooo...

Dość już zwlekałam. Za co Was serdecznie przepraszam! Cała jestem jakaś taka rozwlekła ostatnimi czasy. Ale, jak to mówią, basta! Pora na wyniki. 



Losowanie zrobiłyśmy z Małą M. szast-prast! Przy czterech kandydatkach do zabawy, nie było wiele roboty :) Dokumentacja foto, choć niezbyt wyraźna, to jest - żebym nie została posądzona o jakieś nieczyste zagrania, kolesiostwo czy inne kombinacje:)

A kolczyki pojadą dooo...


Anity Adamczyk :) Hurrraaa. Anita gratuluję! Mam nadzieję, że Ci się spodobają i że będą dobrze się nosić! Proszę prześlij na mój adres (mojebalagany@gmail.com) maila z dokładnymi danymi do wysyłki.


mojebalagany@gmail.commaila z dokładnymi danymi do wysyłki.
Uściski,
Agnieszka

7 komentarzy:

  1. dobrze widzę, że dla mnie?! jeśli tak, to pierwsza moja wygrana w takiej zabawie, niezmiernie się cieszę, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki Anita! Mała M boska, dumna była, że mogła losować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc musiałam nieźle się nagimnastykować żeby ją namówić do pomocy. Ceni się dziewczyna :) Nie tak łatwo ją zwerbować! Buziak.

      Usuń
  3. Szkoda, że nie ogarnęłam, tego rozdania, ale praktycznie mnie w tym czasie na blogu nie było. Prawie dwa tygodnie przerwy od wirtualnego świata ;D.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej... szkoda że dopiero teraz pierwszy raz u Ciebie jestem. Ale mam nadzieję, że kolejny konkurs, który zorganizujesz będzie już z moim udziałem ;)) Pozdrawiamy
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda, Martyna, na pewno będzie jeszcze nie jedna okazja! Muszę tylko znaleźć czas na wyplatanie i na pewno jeszcze co nieco będzie można u mnie wyłowić :)

    OdpowiedzUsuń