poniedziałek, 15 grudnia 2014

Ozdoby choinkowe DIY. Do zrobienia samemu lub z dziećmi. Świątecznych inspiracji część druga.


Wybrałam dziś dla Was (i dla siebie) kilka inspirujących pomysłów na ozdoby choinkowe robione własnoręcznie. Moje kryteria doboru były nie tylko estetyczne. Kierowałam się też prostotą wykonania - wiele z tych ozdób możemy wykonać razem z dziećmi. Nie bez znaczenia był też faktor ekonomiczny :) By nasze drzewko było takie jak lubię - śliczne i tanie :) Da się? Zobaczmy:



Ozdoby z papieru


 Źródło/ Instrukcję wykonania znajdziecie kolejno TU, TU i TUTAJ


 Źródło kolejno TU, TU i TUTAJ


 Źródło/ Instrukcję wykonania znajdziecie kolejno TU i TUTAJ

Coś ciepłego dla naszej Zielonej Królewny

Moim hitem są "sweterkowe" kule. Szkoda, że zaplanowałam już coś innego :/


 Źródło/ Instrukcję wykonania znajdziecie kolejno TU, TU i TUTAJ

 Roślinnie/ Owocowo

Nasze pomarańcze już się suszą :) Mmmm jak pachnie!


 Źródło kolejno TU, TU i TUTAJ

Moje ukochane - drewniaczki



 Źródło kolejno TU, TU, TU i TUTAJ

Stara, sprawdzona masa solna 

My z Małą M. też bawiłyśmy się w tym roku masą solną. Tzn. M bawiła się jakieś 15 minut... a potem Mama została sama na placu boju. Przed nami jeszcze malowanie. Mam plan skusić M. złotą farbką. Nie oprze się :)


 Źródło kolejno TU i TUTAJ

 Znaleźliście coś dla siebie?

 Mama z Małą M. pracowały dzisiaj tak: 




A jakie będą efekty tych naszych wysiłków... okaże się niebawem :)

A. 

P.S. Wiecie, że we francuskich domach dawno już stoją przystrojone drzewka? Możecie podejrzeć co nieco na nowym, ślicznym blogu Marty o TU :)

10 komentarzy:

  1. O mamuniu, ale cudaśne rzeczy pokazałaś! Chłonę całą sobą!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje, najbardziej podobają mi się drewniaczki i przyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te drewniane ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Drewniaczki szczególnie, ale to chyba by tatę do pomocy w wykonaniu trzeba zagonić, przerasta to moje skromne możliwości. Fajny pomysł z masą solna, ja głupia wieszałam pierniczki zamiast je spałaszować!
    Dzięki za linka, buziak :*
    P.S. Nasze pomarańcze już wysuszone. Pachnie obłędnie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły szczególnie te z papieru.Ja już mam plan na moją choinkę . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ozdoby z papieru i drewna, tanio, prosto i zawsze efektownie, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Kochane za Wasze miłe komentarze :) Ściskam Świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne pomysły. Najbardziej podobają mi się ozdoby z pomarańczy, też nad takimi myślałam i te z drewienek tez są bardzo fajne. Na razie siedzę i od wczoraj wpatruje się w ustawiona już, ale goła choinkę i czekam na przypływ weny oraz energii, żeby ja przystroić:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje! Dziękuję Ci serdecznie za udział w linkowym party i zapraszam na pierwszą część podsumowania:)

    Ściskam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku chce zrobić sama ozdoby na swoją choinkę :D Tylko światełka kupimy i bąbki, bo tego nie zrobię. A resztę skarbów sami :)

    OdpowiedzUsuń