środa, 10 grudnia 2014

Grudniowe wyplotki. Wire wrapping :)

Blogosfera żyje już świętami Bożego Narodzenia. Gdzie nie spojrzę czytam o świątecznych dekoracjach, pomysłach na prezenty. Nawet listy do Świętego można napotkać na blogach tu i tam. Wszyscy już się szykują. 

Tylko ja jakoś się jeszcze nie całkiem szykuję. Listów nie piszę. Jestem na to za duża. Nie snuję marzeń o wspólnych, rodzinnych wieczorach przy pachnącej igliwiem choince. To chyba kolejny mankament "niepracowania". A może po prostu nie przyszła jeszcze moja pora? 

Ja sobie plotę. Tyle ile dam radę. Mała M. od wczoraj w przedszkolu. Zdążyłam się już przyzwyczaić do naszych wspólnych dni. A teraz nie wiem. Z jednej strony-  ufff nareszcie chwila ciszy. Z drugiej strony tęsknota za moim małym radosnym druhem.

- Mamusiu, a wiesz jak Cię kocham? - Mówi mi codziennie - Jak sto milion dodać sto milion dodać dwadzieścia osiem i jeszcze dodać pięć sto milion! ... I dwa!

Więc tęsknię. I plotę sobie też. Bo okazuje się, że uplotki moje nawet mają wzięcie! Serio, serio :) IIii fajnie :)

bigle, zawieszka - srebro, agat crackle fasetowany 10 mm

bigle, zawieszka - srebro, agat crackle fasetowany 10 mm

bigle srebrne, perełki Swarovski 6 mm

bigle srebrne, perełki Swarovski 6 mm

bigle srebro, agat crackle fasetowany 10 mm, agat biały fasetowany 4 mm

bransoletka srebro, perełki Swarovski 4mm

I zdradzę Wam, że był już u mnie Święty:) Zakradł się w nocy i schował coś w Maminym bucie. Maleńką paczuszkę. Ale z jaką zawartością! Będzie Mama tworzyć nowe cudeńka... Art Clay Silver jest mooooje :) Sasasa :)

Na razie leży w szufladzie. Dojrzewa.

Aż Mama dojrzeje do tego, by się nie bać i spróbować coś ulepić :)

Dziękuję Ci Święty Mikołaju!

A.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne te kolczyki :) ja się na Święta bardzo nakręciłam, ale po prostu nie mogę się już doczekać wyjazdu do Polski :)

    OdpowiedzUsuń