sobota, 20 grudnia 2014

Bożonarodzeniowo - noworoczny prezent dla Was, czyli Święta w Bauaganach :) Zapraszam!


Ho! Ho! Ho! U nas już Święta pełną gębą. Nie da się nie zauważyć bożonarodzeniowych dekoracji. Nie da się nie poczuć zapachu ciasteczek panoszącego się po całym naszym rodzinnym bauaganie. W powietrzu atmosfera oczekiwania. Prezenty niecierpliwie czekają schowane w szafie. I Wasz prezent też już czeka :) 



Zanim jednak  zdradzę co takiego dla Was mam, chciałam podzielić się duchem Świąt Bożego Narodzenia :) Jeśli jeszcze Was nie dopadł - nie zwlekajcie! Puśćcie kolędy, zapalcie cynamonową świeczkę i chwytajcie się za wypieki, dekoracje i wszystkie te przyjemności! 

Duch Świąt w bauaganach

Ozdoby z masy solnej okazały się świetnym pomysłem. Biała i złota farbka. Nawet te malowane niewprawną ręką czterolatki są bardzo dekoracyjne :)



A podświetlone pomarańcze okazały się tegorocznym hitem! I tak oto powstała nasza najbardziej ekonomiczna choinka wszech czasów! Czy nie śliczna?




W takiej atmosferze aż miło pracować :)





Ach, przeżywam:) Cudne te Święta...

Ale, ale! Nie zadręczam Was więcej :)

Zapraszam na Candy!

Zapraszam Was serdecznie na moją pierwszą skromniutką rozdawajkę :) Bo czy może być lepszy czas na robienie prezentów, niż Boże Narodzenie?

Przygotowałam dla Was komplet kolczyków. Zapakowane czekają już w ozdobnym pudełeczku na nową właścicielkę :)

bigle i zawieszka - srebro, drucik miedziany posrebrzany, kamień - agat crackle fasetowany 10 mm

Jeśli podoba się Wam moja propozycja i macie ochotę wziąć udział w zabawie, przeczytajcie proszę zasady:

1. Zostaw proszę komentarz pod tym postem wyrażający chęć uczestnictwa w zabawie,
2. Udostępnij proszę banerek konkursowy na swoim blogu z linkiem do tego posta (do pobrania poniżej),
3. Osoby nie posiadające bloga także zapraszam do zabawy  (proszę Was o zostawienie adresu email) - jeśli korzystacie z Facebooka, udostępnijcie proszę link do tego posta.
4. Zabawa trwa od 20.12 do 06.01 do północy. 

Będzie mi także miło jeśli:
- zechcesz polubić mojego bloga
- zechcesz dodać mojego bloga do obserwowanych

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie zabawy - pisz śmiało na mój adres mailowy (zakładka kontakt).

Zapraszam Was serdecznie!

Banerek do pobrania:










Agnieszka

6 komentarzy:

  1. bloga obserwuję już jakiś czas. pięknie u Was, a kolczyki cudo, chętnie bym przygarnęła. Banerek wrzucam na bloga i czekam na rozstrzygnięcie candy :) pozdrawiam! Szczęśliwych, rodzinnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że biorę udział. kolczyki cudne! Prawdziwa z Ciebie Mikołajowa! Banerek wstawię wieczorem, jak dorwę się do komputera: dziś jedziemy na świąteczną wycieczkę!! :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kolczyki, przecudowna najbardziej ekonomiczna choinka wszechczasow. Zycze Ci Wesolych Swiat w jej przyjaznym cieniu. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę :)
    Dobrze, że przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne klimaty u Ciebie :) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń