wtorek, 2 grudnia 2014

Aga i Liebster Blog Award


Przyszła pora i na mnie :) Magda (z bloga Zapiski Mamy) była tak miła i nominowała mnie do zabawy Liebster Blog Award. Bardzo Ci Magdu dziękuję za wyróżnienie!

Na czym to polega? Spieszę z wyjaśnieniem:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

I chociaż nie do końca odpowiada mi łańcuszkowy charakter tej zabawy, to nie będę grymasić. Grzecznie i obszernie odpowiem na wszystkie pytania :)


1. Kolacja w domu czy w restauracji?

No i tu taki klops, że kolacji właściwie z mężem nie jadamy. Tak już dawno zostało postanowione - dla zdrowia i ciała szczupłości. Zdarza się od czasu do czasu, że w porze wieczorno-weekendowego relaksu wypożyczamy sobie jakiś film, kupujemy alkohol (w tej roli dwa małe Sommersby :) ) i organizujemy jakieś specjalne pyszności. Prawdę mówiąc bardzo chętnie wybrałabym się z mężem na kolację do
restauracji - ale na razie trudno znaleźć na to czas - Słodka Z. wrogiem randek małżeńskich :)

2. Ulubiony pisarz i ulubiona książka jego autorstwa.

Ciężko wybrać. Jako młoda dziewczyna czytałam bardzo dużo. Ale ulubione książki z tamtych czasów dzisiaj nie wydają się już takie fajne. Nie tak dawno, ku swojemu zaskoczeniu chętnie czytałam fantastykę (!): "Pan Lodowego Ogrodu" i "Oko Jelenia". I Zafona - "Cień wiatru" i inne powieści. Teraz szukam czegoś co mnie zaczaruje. Ale jakoś ciężko znaleźć książkę, która trafia w mój gust, w nastrój. Nie jest zbyt ambitna dla umęczonego umysłu niedospanej mamy a zarazem nie razi grafomaństwem i totalnym banałem. 

3. Godny polecenia film lub serial który ostatnio oglądałaś?

Same trudne pytania :) Nic w ostatnim czasie nie powaliło mnie na łopatki. Podobał mi się "Interstellar" - ale to do obejrzenia tylko w kinie. Natomiast do domu, na przyjemny piątkowy wieczór mogę polecić "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" - taki trochę skandynawski Forest Gump :). Seriale oglądamy rzadko. Najczęściej wracamy do starych, ulubionych propozycji jak "Trzecia planeta od słońca" - znamy na pamięć każdy odcinek, ale nigdy się chyba nie znudzi :) Z nowości - "True detective", fajny klimat, fajnie zagrany. Tak myślę :)

4. Wakacje w hotelu czy pod namiotem?

Jedno i drugie. Ale tak dawno nie byłam pod namiotem! Na samo wspomnienie  się uśmiecham. Mam nadzieję, że jeszcze niejedne wakacje pod namiotem przede mną!

5. Czy masz zwierzę w domu, jak tak to jakie?

Muszki owocówki i tabuny roztoczy kurzu domowego :) I to by było na tyle. Jak dziewczynki dorosną - zobaczymy.

6. Ulubiony sposób spędzania czasu z rodziną?

Chyba spacery, pikniki, wyprawy. Czas spędzony na powietrzu. W okresie wiosenno-letnim trudno zastać nas w domu. Zimą lubię spędzać wolne popołudnia na wspólnych pracach twórczych - siadamy razem przy dużym stole i każdy coś sobie dłubie :)

7. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?

Krótko bloguję. Myślę, że wiele przyjemności blogowania jeszcze przede mną. Lubię to, że blog mobilizuje mnie do działania. Do pisania. Mobilizuje głowę do pracy wtedy gdy najchętniej skłoniłaby się na kanapie w bezmyślnym nicnierobieniu. 

8. Co najbardziej lubisz robić, gdy masz chwilkę czasu tylko dla siebie?

Gdy mam chwilę dla siebie szyję, wyplatam, maluję i marzę. Później to wszystko opisuję na blogu:) Chyba, że akurat śpię!

9. Obowiązek domowy, którego najbardziej nie lubisz?

Zdecydowanie odkurzanie. Szarpanie się z odkurzaczem - klocowatym i wyjącym  budzi we mnie zło :) Nurkowanie pod łóżka, kanapy, komody celem wyłowienia elementów drobnych, które mogłyby zostać wciągnięte. Nieustanne przepinanie za krótkiego kabla. Ble! 

10. Ulubione słodkości? 

Nie umiem wybrać :) Aktualnie podjadam upieczone przez Małżowinka ciasteczka z kleiku ryżowego. Popijam ciepłą herbatką. Pyyycha...

11. Trzy cechy charakteru, które cenisz w innych najbardziej i trzy które Cię denerwują.

Nie jestem fanką flegmatyzmu, zrzędliwości i nadmiernej drobiazgowości. Co nie znaczy, że flegmatyk obdarzony szeregiem innych, wielce wspaniałych przymiotów charakteru nie mógłby zostać moim najlepszym przyjacielem:) Cenię pracowitość, skromność i pozytywne myślenie :)

Moje pytania:
Proszę Was o Wasze skojarzenia, luźne myśli, dokończenie zdania - co tylko przyjdzie Wam do głowy:

1. Podziwiam
2. Tęsknię za
3. Nie lubię
4. Ważne 
5. Mam słabość do
6. Blogosfera
7. Rodzina
8. Praca
9. Ciało
10. Dusza
11. Dowcip

A do dalszej zabawy nominuję:


Oraz dwa blogi, nie takie znów nowiutkie, ale byłabym ciekawa ich odpowiedzi:) Kto wie? Może zechcą przystąpić do zabawy...


Wiem - powinnam nominować 11tkę. Ale po prostu nie znam aż tylu nowych blogów, większość tych, na które zaglądam to już starzy wyjadacze :) 

A.

10 komentarzy:

  1. Franie też mogłabym nazwać wrogiem randek ;), co do serial True Detective też polecam. A wakacje pod namiotem to mi się marzą strasznie, ale w najbliższe wakacje raczej nie damy rady, zresztą musielibyśmy kupić nowy namiot, bo nasz jest ok dla dwóch osób (choć piszą, że jest dla czterech), ale z Franiem jako nas w nim nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja na razie namiotu nie mam wcale :D Ale jak się zaopatrzymy to damy radę nawet we czwórkę :) - tylko nie na 2 tygodnie hihi. Na początek dobre będą 3 dni!

      Usuń
  2. Ojej, poczułam się wyróżniona. :) Agnieszko, miło było o Tobie poczytać, poznać Cię chociaż w ten e-sposób. :) Mega pozytywna osóbka z Ciebie!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Katarynko - od Ciebie zawsze jakieś ciepłe słówko na mnie czeka :)

      Usuń
  3. Agnieszko, ja też czuję się bardzo wyróżniona, że pomyślałaś o moim blogu:). Na razie na szybciutko odpowiadam z czym mi się skojarzyły te słowa w pierwszym momencie, a potem jeszcze na spokojnie pomyśle kogo nominować:)
    1. Podziwiam ludzi, którzy realizują swoje marzenia

    2. Tęsknię za słońcem i ciepłem

    3. Nie lubię chamstwa

    4. Ważne są małe rzeczy

    5. Mam słabość do czekolady:)

    6. Blogosfera to od 4 miesięcy moja wielka pasja

    7. Rodzina i dobre zdrowie, to dwa najważniejsze składniki szczęśliwego życia

    8. Praca powinna sprawiać nam przyjemność i rozwijać nas

    9. Ciało - powinnam o nie bardziej dbać

    10. Dusza - bardzo ważny dla mnie jest rozwój duchowy

    11. Dowcip - nie umiem opowiadać dowcipów, zawsze zaczynam od końca:)
    - See more at: http://bauagany.blogspot.com/2014/12/aga-i-liebster-blog-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany! Dzięki za błyskawiczną reakcję! Oj też tęsknię za ciepełkiem...

      Usuń
  4. True detective! Oł, je!
    Nie, żebym Cię do złego namawiała, ale Homeland oglądałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:) Nie, nie oglądałam - ale ciekawość obudzona! Dzięki :)

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za nominację! Będę musiała zrobić jeden duży wpis ze wszystkimi nominacjami bo ostatniego czasu trochę się tego nazbierało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coucou :) Przepraszam, że tak późno odpisuję, mam jednego nieogarniętego ogara ostatnio :> (coś takiego w ogóle istnieje?) Pozwolisz, że odpowiem tutaj? :)
    1. Podziwiam moją mamę. Za serce i wysiłek włożone w wychowanie trzech urwisów.
    2. Tęsknię za Polską i wszystkimi bliskimi, których w niej zostawiłam.
    3. Nie lubię brukselki.
    4. Ważne: rodzina :)
    5. Mam słabość do Thora :D
    6. Blogosfera jest ogromna!
    7. Rodzina jest jak dom z piecem kaflowym, aby było ciepło, trzeba o niego dbać i dokładać węgla.
    8. Praca dobrze mieć jakąś, jeszcze lepiej taką, którą się lubi.
    9. Ciało jest do łamania swoich limitów
    10. Dusza śpiewa i tańczy, a ciało nie nadąża :P
    11. Dowcip. Znam same suchary... Np. Dwóch fizyków kwantowych X i Y zgubiło się w górach. Pierwszy X po dłuższym przyglądaniu się mapie stwierdza, że wie gdzie są.
    Y: gdzie?
    X: widzisz tę górę za tymi drzewami? Jesteśmy właśnie tam.
    :)

    OdpowiedzUsuń