wtorek, 18 listopada 2014

Ja i muzyka

Pora na kolejny post wyzwaniowy. Czasu wiele nie mam, bo pędem (póki słodka Z śpi) muszę zabrać się za jakąś pracę kreatywną, żeby jutro mieć co opublikować... Ach, to wyzwanie!

foto link, foto link


Temat na dziś pozornie łatwy. Moja lista muzyczna do pracy kreatywnej. Właściwie, jak znalazł, skoro mam zabierać się za tworzenie właśnie.

Kłopot mój polega na tym, że odkąd mam dzieci, z muzyką jakoś mi nie po drodze. W domu jest nieustanny harmider i hałas. Jeszcze muzyka do tego? Nie ma mowy! Musiałabym chyba sobie głowę odmontować i położyć gdzieś w bezpiecznym miejscu, żeby nie zwariować.

Mała M. jest potokiem słowami płynącym. Gada bez ustanku! Nie potrzebuje nawet chwili wytchnienia. Za to ja tak. Ciszy, jak powietrza!


Raczej więc, w chwilach wolnych i spokojnych z muzyki rezygnuję. Lubię za to cichy szmer radiowej Trójki. Tak, i to najbardziej kojarzy mi się z pracą twórczą. Szczególnie gdy w okresie przedświątecznym lecą piosenki wigilijnego karpia! Pamiętam, jak dziewczynką będąc robiłam prezenty handmade dla najbliższych. Zamknięta w swoim pokoju na strychu. Po cichutku, w tajemnicy. Przy akompaniamencie Karpia właśnie - wyszywałam, malowałam, kleiłam. Uwielbiam to wspomnienie. Ciepło, spokój i skupienie.

Ale, żeby nie było, że nie zdradzę tajemnicy swych muzycznych upodobań, dalekich zdaje się bardzo od aktualnego mainstreamu - podrzucam wam utwór i teledysk, który zawsze wprawia mnie w dobry nastrój. 

Paul Simon - You can call me Al :)

Enjoy!


A.

4 komentarze:

  1. Taki staruszek, a jak buja. Wcale się nie dziwię, że lubisz ten kawałek. Faktycznie, poprawia humor :)
    Mamuśka pozdrawia Mamuśkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mamuśka ;) Miny Chevy Chase'a bezcenne!

      Usuń
  2. Trójka <3
    i jeszcze koniecznie to: https://www.youtube.com/watch?v=5Fp91cqBhAE bo zapomniałam u siebie, ale "ktoś" mi przypomniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o mnie chodzi to cały Soundtrack do Absolwenta wymiata. Lubię te staruszki :)

      Usuń