środa, 24 września 2014

Kosmologia

Miałam zaczekać z tym do jutra...ale nie wytrzymam :) Chwalę się:

 Kosmologia
Drucik miedziany w kolorze srebrnym, ceramika 37 m, koraliki szklane

Ach, podoba mi się. Rzecz jasna główny efekt za sprawą pięknej ceramiki. Ale i tak jestem dumna. Nawet nie jest podrapany, a to nieczęsto mi się udaje! No i nazwę dostał z tej okazji - niech ma :)

Zdjęcie obrobiłam w online'owym  programie picmonkey.com polecanym przez Karolinę Krysztofiak na jej blogu, o TU. Co prawda z niewielu bajerów skorzystałam, ale strona fajna i wygodna w użytkowaniu, polecam. Również za sprawą bloga "Żyj Kochaj Twórz", na moich zdjęciach pojawiają się banerki "pin it" :) sama bym tego nie rozpracowała - dzięki!

I tak też, idąc za ciosem, walcząc ze wstydem postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu fotograficznym Karoliny. Podejmuję rękawicę! Zgłaszam zdjęcie mojego kosmicznego wisiorka. Może jakieś fory dla debiutantki? :)

A.

7 komentarzy:

  1. Piekny i naprawde kosmiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Fory dla debiutantki" wywołały uśmiech na mojej twarzy. Pięknie pokazałaś wisior! Dziękuję Ci kochana za udział w wyzwaniu.

    Ściskam!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i cudny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dziękuję Wam za miłe komentarze! Tak mi miło, że spodobała się Wam moja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne te Twoje dzieła :) Cały blog super. Dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń