niedziela, 21 września 2014

Co wkurza mamę?

Ostatnio:

Wieczór, po długim i wyczerpującym dniu (dzisiejszy, za sprawą słodkiej Z. zaczął się już o 05:00 rano).

Mama: M kochana, idziemy już do łóżeczka.
M: A dlaczego?
Mama: Bo jest już późno, a rano musimy wstać.
M: A dlaczego?
Mama: No bo przecież idziemy jutro do przedszkola.
M: A dlaczego? (sic!)
Mama: No jak to? Przecież musisz się spotkać z koleżankami Twoimi kochanymi, na pewno się za nimi stęskniłaś. Poza tym trzeba chodzić do przedszkola, żeby uczyć się różnych mądrych rzeczy.
M: A dlaczego?
Mama: O nie kochana, dość już tych dyskusji. Proszę, maszerujemy do łóżka.
M (niewzruszona): A dlaczego?
Mama (wkurzona:) ): BO JA TAK MÓWIĘ!

Heh, a jako początkująca mama obiecywałam sobie, że nie będę używała tych klasycznych "rodzicielskich" tekstów :)

Też tak macie? :)



A.

7 komentarzy:

  1. Coś o tym wiem ..... więcej znam to na pamięć .... poczekaj jeszcze trochę potem dojdzie do tego ZARAZ ..... :)
    A.P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, no myślę, że jeszcze duuużo interesujących odzywek z ust korali moich córeniek mnie czeka :) To fakt! I bardzo dziękuję za komentarz :) To pierwszy komentarz na moim blogu - miło mi, że ktoś tu do mnie zajrzał!

      Usuń
  2. Uff, no myślę, że jeszcze duuużo interesujących odzywek z ust korali moich córeniek mnie czeka :) To fakt! I bardzo dziękuję za komentarz :) To pierwszy komentarz na moim blogu - miło mi, że ktoś tu do mnie zajrzał!

    OdpowiedzUsuń
  3. I nawet odpowiedzi na komentarz na własnym blogu nie umiem po ludzku wstawić :) ręce opadają

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia, w calym blogu. Zycze samych dobrych chwil i wytrwałości w realizacji zamierzeń.Jestes wspaniała,podziwiam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za trochę otuchy w serce :)

      Usuń
    2. czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze ważne jest, że jest na świecie ktoś bliski i zna się na wszystkim

      Usuń